مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 07:302024-01-04سياسي

خبر خوب|از شور ایرانیان در زیارت حاج قاسم تا صف طولانی اهدای خون به مجروحان


4 سال است که مردم برای زیارت مزار سردار جبهه مقاومت در سالگرد شهادت مظلومانه اش سنگ تمام می گذارند، اما انگار دشمن از حاج قاسم شهید هم واهمه دارد و خبر ندارد مکتب او با خون پاک شهدای تروریستی 13 دی ماه 1402 کرمان زنده تر می شود.

- روایتی از همدردی و همبستگی مردم با یکدیگر در لحظات اولیه حادثه تروریستی کرمان سنگ تمام جهادگران برای کاهش آلام زائران حاج قاسم در مسیر منتهی گلزار شهدای کرمان که موکب های زیادی برپا بود، یک گروه جهادی 14 نفره از شهرستان انار از اطراف کرمان آمده بودند تا در میزبانی از زائران حاج قاسم سهیم شوند، در میان آن ها نوجوانی گرم خادمی بود که با صدای انفجار اول، بر خلاف موج جمعیت به دنبال صدا رفت، چون می خواست کمک کند، تکه پیکرهای شهدا را با دست از زمین بر می داشت که موج دوم انفجار زمین گیرش کرد، یک پسر موبور با چشم های عسلی، الحمدلله جراحتش زیاد نبود و خیلی زود هم مرخص شد.

خبر خوب ماجرا این است که یک جهادگر، همیشه در صحنه است.

حالا این مورد را ضرب در هزاران جهادگر، موکب دار، طلبه ها و پاسدارهای حاضر در صحنه کنید و ببینید حضور گرم آن ها چقدر در کاهش آلام مردم مؤثر بوده است.

همدردی و همبستگی مردم بعد از حادثه تروریستی سنتی خوب از پسران هیأتی برای مادران در روز مادر وقتی روز مادر می شود برخی شاه و کلاه می کنند به منز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب|از شور ایرانیان در زیارت حاج قاسم تا صف طولانی اهدای خون به مجروحان

خبر خوب|از شور ایرانیان در زیارت حاج قاسم تا صف طولانی اهدای خون به مجروحان